خرید ضایعات آهن در تهران

خرید انواع ضایعات و فلزات آهنی در تهران و دیگر شهر ها

خرید ضایعات آهن در تهران

خرید انواع ضایعات و فلزات آهنی در تهران و دیگر شهر ها

  • ۰
  • ۰

ضایعات برنج

چرا باید ضایعات فلزی برنجی خود را تمیز کنید

برنج به لطف زیبایی زیبایی که از تظاهرات زیبایی در ظاهر دارد ، اغلب به عنوان یک فلز تزئینی برای وسایل خانگی معمولی مانند قفل و doorknobs ، اتصالات حمام و لوله و حتی ساعت و ساعت استفاده می شود. اما این فقط چشمی ساده نیست. همچنین این ماده بسیار بادوام است که معمولاً برای اهداف مفیدتری از قبیل ساخت شیرآلات و اتصالات لوله کشی استفاده می شود. اگر ضایعات برنجی باقیمانده در خانه دارید ، می توانید از آنها خلاص شوید تا برخی از اتاق را پاک کنید ، ضمن اینکه مقداری پول نیز برای آن تهیه می کنید! اما اگر قبل از بازدید از یک دستگاه بازیافت محلی قراضه محلی ، برنجی قراضه خود را به درستی تمیز کنید ، ارزش بهتری خواهید یافت.
انواع مختلف برنج چیست؟

بازیافت برنج با توجه به ماهیت آلیاژ موجود در آن یک فرایند فنی زیبا است. با این وجود ، این بسیار کارآمد تر و سازگار با محیط زیست است از تولید برنج های جدید غیر ضروری. برای به دست آوردن بیشترین ارزش از برنج خود ، باید انواع مختلف برنج ، از جمله:

    برنجی کروم. برنج کروم معمولاً در سینک آشپزخانه یا سرویس بهداشتی شما یافت می شود ، برنج کرومی به دلیل زیبایی درخشان زیبایی شناخته شده است ، که به عنوان سدی در برابر زنگ زدگی یا خوردگی ناشی از آب عمل می کند. شیرهای شما معمولاً از قسمت بیرونی آبکاری نقره ای پوشیده شده است ، اما خود شیر آب از برنج تشکیل شده است. نکته مفید: اگر آن را با آهنربا خراش دهید و زرد را در زیر آن ببینید ، مطمئناً می دانید که این برنج است.
    برنج زرد. این یکی از رایج ترین فلزات قراضه است که مشاهده خواهید کرد. برنج زرد بیشتر در مفاصل لامپ های لامپ و در لامپ هایی که به توالت و سینک ها متصل شده یا منجر می شوند ، یافت می شود. همچنین در فریم های تختخواب یا وسایل سبک نیز می توان یافت.
    برنج قرمز. رنگ مایل به قرمز این نوع برنج به دلیل غلظت بالای آن در مس است که باعث می شود ارزش آن نسبت به سایر انواع برنجی بیشتر شود. برنج قرمز اغلب در قطعات مکانیکی مانند شیرآلات ، آبپاش ها و قطعات در پمپ های مختلف استفاده می شود.

قبل از بازدید از دستگاه بازیافت ضایعات برنج ، قراضه خود را تمیز کنید

اگر می خواهید مقدار کامل فلز خود را پرداخت کنید ، مهم است که قبل از ورود به آن اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان تمیز باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که ضایعات شما عاری از هرگونه آلودگی غیر برنجی مانند پلاستیک ، فولاد ، شیشه ، چوب یا آلومینیوم. روکش های نقره ای - دقیقاً مانند نمونه هایی که در سینک و شیر آب آشپزخانه شما یافت می شود - بسیار رایج است و نباید در تمیز کردن برنج های شما کمک کند. در عوض ، می دانید اگر آلودگی هایی مانند روغن ، رنگ و سایر فلزات دست نخورده باشند ، برنج شما کثیف است.

دیگر Google در جستجوی "بازیافت برنج در نزدیکی من" نیست. گاردنر فلزات یک مرکز بازیافت آستین متعلق به خانواده و اداره می شود که 50 سال است که در حال بازیافت فلزات برای جامعه آستین است. ما بهترین قیمت های برنجی موجود در بازار را به شما ارائه می دهیم و همه انواع برنجی از جمله برنج قرمز ، زرد و کروم / لوله کشی برنجی را در محل به شما می پردازیم. با ما تماس بگیرید و خوشحال خواهیم شد که با تمام نیازهای بازیافت فلزات قراضه به شما کمک کنیم!

منبع:

https://www.gardnermetals.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی