خرید ضایعات آهن در تهران

خرید انواع ضایعات و فلزات آهنی در تهران و دیگر شهر ها

خرید ضایعات آهن در تهران

خرید انواع ضایعات و فلزات آهنی در تهران و دیگر شهر ها

  • ۰
  • ۰

مشاغل بزرگ به راه حلهای بزرگ نیاز دارند. و ما تحویل می دهیم سابقه همکاری ما با شرکت ها و پیمانکاران در مشاغل بزرگ ، آن را اثبات می کند. ما تجربه عمیقی در اداره انواع مواد فلزی بزرگ و کوچک داریم و خدمه ما دارای دانش ، مهارت و ابزار لازم برای مقابله با هر شغل هستند. امره با یک کار بزرگ به ما آمد و ما آن را انجام دادیم. در اینجا چگونه است
Ameren انرژی می داند. این همان کاری است که آنها انجام می دهند. آنها مانند همه مشاغل هیچ کس کار نمی کنند. آنها به عنوان یک منبع برتر انرژی ، این افتخار را می کنند که اطمینان حاصل کنند که همه افراد در منطقه آلتون با اطمینان و پیوسته از قدرت برخوردار می شوند. هنگامی که Ameren نیاز به انجام کارهای تعمیر و نگهداری در هارتفورد ، ایلین ، آنها مجبور بودند این کار را در کمترین زمان ممکن و هرچه ارزان تر انجام دهند. این جایی است که ما در AltonMaterials وارد شدیم.

Ameren در حال به روزرسانی تعداد زیادی از برجها است که خطوط برق را برای تأمین قدرت پایدار و مطمئن یکپارچه می کند. سازه های جدید نصب شده بر روی پایه های بتونی مقاوم تر و طوفان مقاوم تر جایگزین نمونه های قدیمی می شوند تا بتوانند قطع برق و اطمینان از ایمنی را کاهش دهند. برقهای آمنه قدرت را قطع کردند و از جرثقیل برای تخمگذار برجهای بلند 150 پا در هارتفورد ، ایلین استفاده کردند.

حذف قراضه و مشعل

برجها را قطع کردیم و آنها را به صورت کارآمد دور ریختیم. بعد از اینکه Ameren آنها را روی زمین قرار داد ، ما تجهیزات و یک خدمه مشعل متخصص را وارد کردیم که برجها را به قطعات قابل کنترل و 25 پا پیاده کرد ، آنها را روی تریلرهای مسطح ما قرار داد و آنها را به حیاط ما فرستاد. آنها توانستند فلزات جدید را به طور مؤثر از جاده آمرن خارج کنند و با قدرت کار خود را به منطقه بازگردانند. وقتی همه اینها گفته شد و تمام شد ، ما به آمرین پرداخت کردیم. خدمه ، ابزار و تخصص ما به امیرن این فرصت را دادند تا برای قراضه های ناخوشایند خود پول بدست آورند و مقداری از هزینه های ارتقاء برجهای خود را جبران نمایند.

جمع آوری به موقع قراضه و برداشتن فلز
نتایج از بلندتر از وعده ها خبر می دهد. Ameren یک کار مهم برای مشتریان خود دارد و ما آن را جدی می گیریم. آنها مجبور شدند برق را به منطقه که بلافاصله اطراف برجها در هارتفورد ، ایلین ، احاطه شده بود ، خاموش کنند و ساکنان را در تاریکی قرار دهند. اما ما به امیر کمک کردیم تا قدرت را قبل از برنامه دوباره به دست آورد. در حقیقت ، فقط دو روز طول کشید تا ضایعات فلز خود را به اتمام برسانیم ، و امره انتظار داشت که این کار یک هفته طول بکشد. ما کار خود را در کمتر از نیمی از زمانی که امره انتظار داشت ما این کار را انجام دهیم به پایان رساندیم و ساکنان هارتفورد ، ایلین ، قدرت خود را دوباره به دست آوردند.

تجربه حذف فلزات ما
وقتی به یک سایت شغلی رسیدیم ، ما باید در آنجا سریع کار کنیم و فلز را از راه خود جابجا کنیم تا بتوانید کار خود را انجام دهید. پیمانکاران ، دزدگیرها و شرکتهای بزرگ به طور یکسان می توانند از تجربه ما بهره مند شوند. هنگامی که آنها در محل کار هستند ، خدمه ما از دانش و ابزارهایی برای تهیه یک برنامه عملی و سریع اجرای آن برخوردار هستند. آنها با نزدیک به 20 سال تجربه ، آنها نقشه های منحصر به فردی را برای هر شغل مناسب در سایت شغلی ترسیم می کنند ، و سرپرستان مجرب سایت ما همیشه تجهیزات و پرسنل را به موقع تهیه می کنند. هنگامی که همه اینها گفته شده و تمام شده است ، ما به شما قیمت رقابتی آهن قراضه خود را پرداخت می کنیم و در این فرآیند وقت خود را صرفه جویی می کنیم.

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • ali raha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی